Snel afvallen? Hier vindt u de beste afslanktips!

Op deze pagina van afslankmedicijn treft u zowel de afslanktips van Oprah & Dokter Oz en overige tips bij het afvallen. U treft hier een aantal afslanktips die u goed kunnen helpen afvallen. Lees elke afslanktip aandachtig door en pas zonodig sommige van deze tips toe in uw situatie.

Afslanktips Oprah & Dokter Oz

 

Francais - French Deutsch - German English - Anglais Italiano - Italian

Afslanktips Oprah & Dokter Oz

Oprah en Dokter Oz hebben een aantal tips op een rijtje gezet die goed voor je zijn als je op dieet bent, wilt afvallen en gezond wilt leven.

Denk in centimeters, niet in kilo's - Meet je taille bij je navel in plaats van steeds op de weegschaal te gaan staan. Deze methode is veel betrouwbaarder en vaak minder frustrerend.

  • Loop tenminste 30 minuten per dag - De beste graadmeter voor een lang en gezond leven is het meten van jouw uithoudingsvermogen. Aangezien je maar 30 minuten per dag hoeft te bewegen om gezond te blijven, kun je het beste de methoden kiezen die weinig moeite kosten. Neem de trap in plaats van de lift of dwing jezelf dat je jouw favoriete TV serie alleen op de hometrainer of crosstrainer mag kijken.
  • Haal ongezonde dingen uit jouw koelkast - Lees de labels van alle producten en kijk welke producten veel verzadigd vet, veel suiker, veel tarwebloem of veel glucose bevatten en gooi deze weg. Vergeet alle voorraadkasten niet!'

Doe verstandig boodschappen - Haal alleen granenproducten in huis met veel vezels. Dus geen witbrood en gewoon bruinbrood. Kijk goed op de labels van deze producten. Staat er bij de ingrediënten alleen tarwebloem? Laat die dan liggen en koop alleen producten met volkorentarwemeel en roggemeel.
Vezels vezels vezels - Eet als ontbijt alleen producten met veel vezels (volkorentarwebloem bijvoorbeeld). Deze vezels zorgen voor een langzamere opname van het voedsel in de bloedstroom, en zorgen er voor dat je minder snel weer een hongergevoel krijgt.
Kies en blijf bij die keuze - Kies de maaltijd op de dag die je normaal gesproken het snelste en ongezondste eet (vaak ontbijt of lunch) en vervang die door een gezond alternatief en eet dit in het vervolg altijd. Dit zorgt voor een beter eetritme en je zult meer energie krijgen.
Zie vet niet als de vijand - Vet zorgt voor een vol gevoel en is zeker niet zo ongezond als veel producenten van levensmiddelen je willen doen geloven. Om minder te eten tijdens jouw normale maaltijden eet je een handjevol noten 20 minuten voor de normale maaltijd (ongeveer 70 calorieën). Dit activeert een hormoon dat aan de hersenen doorgeeft dat je vol zit. Zo eet je minder van de maaltijd en val je af.
Corrigeer jezelf - Als je iets hebt gegeten waarvan je weet dat het niet goed voor je is, zorg dan dat je weer op het goede spoor komt. Ga door schuldgevoel dus niet meer eten, maar corrigeer jezelf, en ga verder met de gezonde levensstijl.
Zorg voor de juiste spullen om te kunnen sporten - Ook al heb je niet altijd zin om te sporten, zorg wel dat je de middelen in huis hebt om het te kunnen doen als je wel zin hebt. Koop een hometrainer of crosstrainer. Koop leuke sportkleding en schoenen. Zorg ervoor dat je het niet als een excuus kunt gebruiken als je ze niet in huis hebt.
Stuur dit lijstje door aan anderen! - Als je het gevoel hebt dat je deel uit maakt van een groep, dan maakt jouw lichaam het hormoon Oxytocin aan. Dit hormoon geeft je een warm gevoel, zorgt dat jij je blijer voelt en zorgt bovendien voor minder hongergevoel! (bron Tvguide.com).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Overige afslank tips

- Sla geen maaltijden over om te lijnen - Hierdoor krijg je juist zin in snoep en snacks!

- Eet 5 tot 6 kleine maaltijden per dag - Door vaker te eten per dag zorg je er voor dat je bloedsuiker niveau constant blijft over de hele dag. Je hebt de hele dag meer energie en je voelt je nooit slapjes. Het voordeel is ook nog dat je minder pieken in je bloedsuiker niveau krijgt. En juist in de hoge pieken slaat je lichaam vet op!

- Eet altijd een ontbijt

- Zorg er voor dat er veel vezels in je ontbijt zitten door volkoren producten te eten - Een goed ontbijt zorgt voor een goede stofwisseling die veel minder vet opslaat.

- Stop 3 uur voor je gaat slapen met eten - Omdat je lichaam minder actief is, en je stofwisseling langzamer werkt, helemaal als je slaapt,is het belangrijk om niet meer te eten vlak voor je gaat slapen.

- Drink veel water en thee zonder suiker - Zo word je hongergevoel minder en het is nog gezond ook.snacks (koekjes, snoep, gebak, chips) gewoon niet in huis.

- Probeer elke dag te minimaal een half uur te bewegen

- Meer sporten

- Haal geen vette dingen (snacks, chips, chocolade enz) in huis - Eet en drink light producten.

- Voorkom jojo-effect door te snel af te willen vallen

- Medicijnen zoals Reductil en Xenical

Tip: Via Afslankmedicijn zijn ook medicijnen tegen pijn, aambeien, erectiestoornissen, wratten, stimulatie, vroegtijdig klaarkomen, stoppen met roken, haarverlies en soa's te bestellen. Kijk voor alle medicijnen in onze Apotheek